मनोभाव

यसमा मेरो मनमा खेलेका, बुद्धिमा मथेका कुराहरु आफ्नै लागि राख्ने गरेको छु | मैले यहाँ लेखेको कुरो ठिक-बेठिक, साचो-झुठो, सत्य-असत्य जे पनि हुन सक्छ | केहि कुरा समय अनुसार परिवर्तन होलान् भने केहि सदाबहार होलान् | आफ्नो विवेकले हाँस जस्तो भै दुध-दुध पिउनु भएपनि स्वागत्, सबैलाई वाहियात भन्नु भएपनि स्वागत्, केहि लेखि हाल्न मन लागेर लेख्नु भएर आफ्ना डोवहरु राख्नु भए पनि स्वागत्, नलेखी चुपचाप निस्कनु भएपनि स्वागत् | यहाँ झुक्केर अथवा आउनै मन लागेर, जसरि आउनु भएपनि स्वागत् | यहाँहरु सबैलाई मेरो मनोभाव पढ्न स्वागत छ |

Saturday, July 24, 2010

धोका

आज पनि मैले ब्लग लेख्नको लागि मेरो पुरानो कुरालाई नै ल्याउदै छु | कुरो B. Sc. पढ्दा ताका को हो | मेरो साथी संतोष महतोलाई मैले कसरि पहिलो र दोस्रो कविता लेखे भनेर सुनाए | (हेर्नुस सेप्टेम्बर ११, २००९ को ब्लग) | उसले त्यसरी कविता लेख्छु भनेर सुरिएर बस्दैमा कहिँ कविता लेख्न फुर्छ र? यसको लागि त बातावरण बन्नु पर्छ भन्दै मेरो कुरा को बिश्वास गरेन | अनि मैले भने ल मलाई कुनै शब्द वा पंक्ति देउ म त्यो शब्द वा पंक्ति राखेर कविता बनाई दिन्छु भने | त्यति खेर मुरलीधरले गएको "उडायो सपना सबै हुरीले .....कसले काट्यो छुरी ले ...." भन्ने गीत निक्कै चलेको थियो | उसले यस्तै अर्थ लाग्ने कविता लेख भनेर भन्यो | अनि मैले त्यतिबेला लेखेको कविता हो यो |

तिम्रो बयानमा मैले कति कति कविता लेखे
तर हिजो तिमीलाई अर्कैसंग हिडिरहेको देखे
तिमी रमाई रमाई घुम्दैथ्यौ शहर
बढार्दै पुच्छ्दै मेरा मनका सारा रहर

शायद बदल्नै पर्छ मैले आफ्नो विचार पो
प्रकट गर्नु पर्थ्यो कि त्यो क्षणिक साथको आभार पो
रमाउदै, घुम्दै थियौ तिमी आफ्नै धुनमा
वास्ता नै नगरी के हुदैछ मेरो मनमा

यता उता जता त्यतै तिम्रै मात्रै आभाष छ
तर सामु तिमीलाई नपाउदा यो जीवन नै उदास छ
मसंगको नाता तिमीले काट्न सक्यौ कसरि छुरीले
उडाउदै बढार्दै लग्यो मेरा सारा सपनाहरु हुरीले

3 comments:

  1. वा वा वा .......!! माने माने..
    कसरि फुर्दो हो कविता ..!!

    ReplyDelete
  2. Pagal, premi ra kavi dekhinchhan sab ek sari,
    ajha vaigyanik ma kavita ko lep chdhyo jasari
    sapna-vipna, sundar-sundari samahit hune gari
    Jay hos Hamalko aviral bagirahos himal-nadi sari

    ReplyDelete
  3. धन्यबाद साथीहरु .........

    ReplyDelete